Harvicell Hzzz kulaktan ateş ölçer almadım alından kullanıyorum, aspiratör manuel kendi çektiğimiz var ondan aldım e bebek markalı, emzik avent , göğüs pedi lansinoh, pişik kremi bi sudocrem aldım bir de mustela alacağım .
KuzeyinAnnesi10 Hzzz Alt Açma örtüsü tek kullanımlık almadım yıkanıp silinebilir aldım anne bbk bakim çantasıyla set halinde tavsiye ederim ablam kullanıyor gayet memnun
Hzzz KuzeyinAnnesi10 şu trendyoldaki siyahli olandan mı aldınız minderli gibi seriliyor cantayla birlikte
KuzeyinAnnesi10 Hzzz yok krem üzerinde yaprak desenleri var canım. Islak mendil bez koymak için çantası var alt açma örtüsü takım halinde
Mavi-koltuk Hzzz ateş ölçer daha almadım Aspiratör otribebe , emzik : oioi ,göğüs pedi almayacağım ağız mendili biraz fazla aldım onu kullanıcam hatta karnımı onlarla ıslatıp siliyorum. Pişik kremi beeo ‘nunkini aldım.
nur-an Kulaktan ateş ölçer en iyisi braun Burun aspiratörü otri bebe Emzik ben oioi yada bips öneririm çünkü anne meme ucuna en çok benzeyen ve kauçuk olduğu için zamanla bebeğin ağız yapısına göre uyum sağlayan olduğu için. Pişik kremi mustela veya bepantol Göğüs pedi lansinoh ve gümüş kapak almanı tavsiye ederim bu ürünlerin hepsini ve diğerlerini çok araştırdım en iyileri bunlar emin olabilirsin raf ömür uzun olsun diye içerisinde saçma sapan katkı maddeleri yok. Ve ateş ölçerde em doğru sonucu kulaktan alıyormuşuz doktor bir arkadaşımın tavsiyesi ile aldım.
Hzzz nur-an cok teşekkür ederim açıkcası dün yukarıda bahsetmis olduğum ürünleri aldım fakat braun ateş ölcer ömürlük biliyorum ama 1400 iken 800 e omron buldum e bebekte evde bi test edip memnun kalmazsam ya iade ya da degisim talep edicem.Fiyatlar cok yüksek olunca 🤦🏽♀️🤷🏼♀️bu arada birde silikon göğüs kalkanı aldım onu ne zamanlar kullanabilirim yani silikon kullanmak göğüs uçları icin daha sağlıklı ya i zaman göğüs pedini ne zamanlar kulllanacağız bir kutu aldım dediğiniz gibi bir daha gerek olmaz heralde değilmi
nur-an Hzzz Hzzz omron markanın da çok iyi olduğunu duymuştum. Göğüs ucu silikon göğüs ucu çıkmamış veya yara olmuş yaraya meğilli göğüsler emzirirken kullanıyor genelde ama gümüş kapak nemli tutar ve saf gümüş olduğu için iyileştirici özelliği var yara olmasını engellemiş olursun göğüs pedi ilk andan itibaren kullanabilirsin kıyafetine süt bulaşmasın diye akıyo ya hani
Hzzz nur-an 🤭🤭🤭🤭tamamdir cok tesekkur ediyorum.Dün alisverise ciktim gumus kapak 999 ayar kalmamis onu onlidendan alicam artik ama aldigim bir koca poset neredeyse göğusle ilgili yani amma cok sey lazim oluyor şu göğuslere 🤭