Neslihanustnol Rwerdst bende 1 numara bez almıştım hep sanırım 0 almayı düşüneceğim teşekkür ederim 🙏🙃
Neslihanustnol alakayamaydanoz benimde eşim iri ve uzun ama genetik sanırım dediğiniz gibi🫣 sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah
Neslihanustnol Egeminannesi ay evet bizede 2100 gram dedi ama kanala doğru girdiği için tam ölçmüyor da diyorlar bakalım ne olacak
Egeminannesi Neslihanustnol doğana kdr 2500 olur cnm korkma hiç sağlıkla doğsun hiç kendini kasma canın ne istiyorsa onu ye
Rabissssscee Neslihanustnol 33 haftadan itibaren Tüm ölçümleri 2-3 hafta geri çıkıp, Gelişim geriliği var deniyordu. 37 haftada 2300 olarak ölçüldü doktora göre 2500 altı doğar gibi denmişti 38 haftada 2710 olarak doğdu :)
Melike_sevgi Neslihanustnol bazen 300 gr kadar ultrason az veya fazla gösteriyor inşallah sizinki de fazladır ultrason az gösteriyordur
Neslihanustnol Melike_sevgi inşallah canım bende öyle umuyorum elimden geleni yapmaya çalışıcam bakalım
Rabissssscee Neslihanustnol hiç korkmayın 😍 dışarıda daha hızlı büyüyorlar 28 günlük 3660 gram olduk bile 🥰 sağlıklı olduktan sonra korkmayın 🌸
Rabissssscee Neslihanustnol bizimde aynıydı ve benim tansiyon sorunum vardı 30 haftalarda suyum azalmaya başlamıştı doktorum içeride kalması riske atmak olur sağlıklı ama zayıf bir bebek diyordu şükür bi sağlık sorunu yok dışarıda da hızla toparlıyor 🥰
Neslihanustnol Rabissssscee çok şükür bir süre sonra oksijeni yetersiz kalır dedi doktor dediğiniz gibi riskli alıcaklar yani neyse ki hafta olarak iyiyiz