Zuzuu1 Kızlar dün ovulasyon testinde pozitif gördüm değerlendirdim. iki gündür az az yumurta akı gibi akıntım vardı bugün çoğaldı. Birde aşırı bi ağrı var sanki regl olacak gibiyim. Kasığımın sol tarafı resmen iğneler batıyor gibi ağrı yapıyor normalde bu kadar ağrı olmuyordu. Bu kadar şiddetli ağrı normal mi 🙄
Aysuturkay Zuzuu1 döllenme gerçekleşiyor olabilir, benimde ovülasyon günümden 2 gün sonra sol kasığımda aşırı bir ağrı olmuştu üşüttüğümü düşündüm hatta meğersem döllenme oluyormuş o ay hamile kaldım umarım Allah gönlüne göre verir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
8143 Zuzuu1 bu ay benimde çok ağrım oldu yumurtlama ağrısı ilk sol kasikta sonra sağ kasıkta başladı ama baya şiddetli oldu daha öncekiler bh kdar olmamıştı
Zuzuu1 Aysuturkay ay daha dün değerlendirdim bu kadar çabuk olabilir mi 🥹 inşallah olur valla o kadar çok istiyorum ki 🥹
Aysuturkay Zuzuu1 inşallah 24-72 saat arasında döllenme oluyor diye araştırmıştım o yüzden neden olmasın inşallah sonu güzel olsun 🙏🏻
Zuzuu1 8143 anlamadım dün pik gördüm bugün daha yapmadım eve gidince yapacağım ama bugünde pik büyük ihtimalle ama bu kadar ağrı yaşamadım daha önce sanki regl ağrısı gibi
Busra5454b Arkadaşlar yumurtlama olduğunu düşünmüştüm en yukardaki testte, hatta o gün ve öncesinde akıntım ve kasik ağrım vardı ancak silik testin ardından yapılan testler iki gündür belirgin çıkıyor sizce neden olabilir
Zuzuu1 Busra5454b ya henüz yumurtlama olmadı, ya ikinci yumurtlama oluyor ya da gebelik olabilir. Bi erken gebelik testi deneyin bence