Annecibebe Selam arkadaşlar 11 haftalık hamileyim 2 gündür kasıklarımda ağrı oluyor özellikle sol kasık ve karnımın orta kısmı ağırlıklı (bebek sağ kesede bu arada )dün yoğundu baya acaba enfeksiyon olabilir mi yada enfeksiyon olanların belirtileri nelerdi ?