gakkoyengee Doğumdan hemen sonra bulantı kusmalarınız bitti demi 35. Haftaya yarın giriyoruz ve ben hala devam morale ihtiyacım var
Kediannesi1 gakkoyengee geleceğimi gördüm sizde ilaçlarla hafiflettim ama 25. Haftaya gireceğim hala ısrarla bulantım kusmam geçmiyor azcık dikkat etmeyim midem yansın onda bile kusmaya başlıyorum
Meneksm gakkoyengee doğum yaptığım gün sabah kustum . İki tane prilami içtim 😊 akşam sekizde doğum yaptım . Doğurduğum gün bile kustum yani . İlacı icmesem kusmaktan doguramazdim eminim .39+6 da doğum yaptım . Altı haftalıkken başlamıştı bulantılarım
BasimAgriyor gakkoyengee 30dayım günde 3 prilam kullanıyorum kaç kere azaltmaya çalıştıysam hepsinde de en az 1 haftam mahvoldu. Evde kusmak neyse de bir gün avm’nin ortasında poşete kustum çok utandım 🥺
gakkoyengee Gamze_cnky bende aynı daha demin kustum birde çalışıyorum Allahtan eşim beni almıştı eve gidiyorduk arabada kustum iş yerinde kusmaktan baya çekiniyorum hastalar oluyor kalabalık 🥲
Alif63 gakkoyengee Gamze_cnky Ben bugün 35e girdim prilami 2 tane kullanıyorum 1e düşünce midem bulanıyor kusuyorum prilamsız asla söze fayda etmiyor mu
Gamze_cnky gakkoyengee Çoğunun ki 12-13. Haftadan sonra kesiliyor az bi kesim mide bulantısını sonuna kadar yaşıyor. Şanssızlık bizimkisi 🥺
gakkoyengee Gamze_cnky bir kere bile kusmayan mide bulanmayan arkadaşım var iş yerinde ben onun bulunduğu haftalarda günde 15 kere kusuyordum valla kıskanmıyor değilim Allahım diyorum çekilecek çilem varmış hala ilaçkç kullanıyorum prilam zofer bana mısın demiyor çıkıcaksa illa çıkıyor içmezsem daha kötü oluyorum ondan içiyorum
Rabiaeso Meneksm tamam da dogurunca bitti mi onu söyleyin. Rahatlatın bu derbeder tayfayi 😅 (ben de 36.haftada hâlâ bulaniyorum hâlâ devam)
Asyaminannesi Rabiaeso doğum yapar yapmaz benim normal hayata geri dönüyorsun ben de ilk gebeligim de çok kustum doğum yaptktn sonra normal hayatıma geri döndüm ağrı sızı kesildi boşlukta hisstmstm kendimi doğum yapnca karnımın olmdgni hissednce falan 🤗🥱🥱🥺 şimdi ikincyei gebeyim bulantlr var doğumu iple cekyrm🥴🥴🥴
Bebisannneessi gakkoyengee kusma, bulantı o kadar berbatki Allah sabır versin, ilk 4 aya kadar aç gezdim nerdeyse hicbirsey yiyemedim sonradan azaldı çok şükür, hala Prilam kullanıyorum arada bulantım oluyor
Mlkgln gakkoyengee 37+2 yim hala kusuyorum hala prilam kullanıyorum yetmedi bu ay yanina başka bi mide koruyucu eklendi fakat yok düzelme maalesef
yanlisanlamaama gakkoyengee bi doğurdum şak diye kesildi bulantı 😂 3 aylık olacak bebeğim hiç midem bulanmadı hatta hamilelikte nefret ettiğim şeyleri bayıla bayıla yiyip içiyorum 🫠
Bsr_0 yanlisanlamaama doğumda bulantı kusmanız oldu mu umarım doğum anında geçiyordur böyle bulantıyla nasıl dogurucaz bilmiyorum😔