Kızlar merhaba başına böyle bir şey gelen varsa süreci lütfen bana anlatabilir mi? Öncelikle belirtmek istiyorum ki iki hafta geriden gelmesi normal bende biliyorum. Ben bundan yaklasık üç hafta önce yani 26 haftalıkken doktora gittiğimde bebeğin karın çevresi 1 hafta geriden geliyordu ve zayıftı. Bugün 29+2 tekrar gittim ve doktorum bebek biraz küçük sanki dedi karın çevresi bir hafta daha gerilemiş ve fark 2 haftaya cıkmış. Oysaki ben çok iyi beslenmeye calısmıştım fark kapanır sanmıştım. Şimdi üç hafta sonra gittiğimde fark bir hafta daha artıp üç haftaya cıkarsa süreç nasıl gidiyor? Bebeği alıyorlar diye biliyorum zaten ama süreci merak ediyorum nasıl oluyor? Yani ciğer geliştirici vs vurup gün verip sezaryene mi alıyorlar?