damlalmila2017 Hanımlar teste göre yumurtlama gerçekleşmiş oluyor mu resme bakar mısınız yardımcı olur musunuz? 
damlalmila2017 myangelson Solmaz-Papatya Atlasss12 Bugün de sonucum böyle hanımlar 
myangelson Atlasss12 canım tam olmamış gibi aynı koyulukta durmuyorlar ama ya bu akşam ya yarın pik yapar gibi
damlalmila2017 Atlasss12 benim dün çok silikti bugün 2 çizgi aynı koyulukta oldu. Sabah yaptıysan bu testi bir buakşam birde yarın yap istersen.
Atlasss12 myangelson ya ben 40 gün önce kürtaj oldum hala adet olmadım o yüzden bi deniyim dedim ne zaman adet olucam felan diye galiba bi kaç güne olurım değil mi
Atlasss12 damlalmila2017 saat 5 de yaptım ilk defa yaptım çok anlamıyorum bakalım bari bugün değerlendireyim koyu çıktı gibi
Solmaz-Papatya damlalmila2017 hayırlı olsun olgunlaşmış yumurtan değerlendir bu geceyi değerlendirdikten sonra havuç varsa ye çatlasın sonra çatlama günüde değerlendir Allah’a bırak artık
damlalmila2017 myangelson malesed değerlendiremedim dünü 😅 şimdi yaptım test silik çıktı çatladı ozaman demi asıl önemli gün bugün mü acaba🤣
Busra5454b İyi akşamlar arkadaşlar yumurtlamadan sonra testim siliklesmesi çatladı diye düşündüm ama bir sonraki günler yaptıklarım da t çizgisine yakın çıkıyor sizce catlamamis olabilir mi
damlalmila2017 Solmaz-Papatya Solmaz-Papatya dünü değerlendiremedim ama şimdi yaptığım test silik çıktı çatlamış oluyor sanırım asıl önemli gün bugün mü olmuş oluyor😅