Svvl doktorunla görüşüp haftan hakkında sana gerekli bilgiyi verdikten sonra .. diş hekimi ile görüşebilirsiniz benimde 20 lik dış sorunum vardı doktorumla görüştüm şimdi haftam uygun ilerde büyüdükçe daha çok sıkıntı yapar işlem yaptiramassin demişti ….ondan onaylı imzalı bir kağıt alıp dişçiye gitmiştim gebelere yönelik antibiyotikler oluyor Muş ..doktorunuzla görüsup.islem yaptırın dış ağrısı kadar kötü birşey yok ..Allah yardımcınız olsun ….