Linamom41 Merhaba hanımlar, halam altı haftalık hamile ve bugün doktora gittiğinde doktor kalp atışının olmadığını ve gidip tekrar pazartesi günü gelmesini söylemiş. Bu durum normal mi, kalp atışı kaçıncı haftada duyulur? Yanıtlarsanız sevinirim.🌺
Yenianneperci35 Linamom41 ben 7+ larda duymuştum. Ama herkeste farklılık gösterebiliyor biraz beklesin öyle gitsin bence hastaneye
Yigit_Yagiz_Moms Linamom41 7+2 de duydum. Halanız hemen aldırmaya kalkmasın 10. Haftada bile duyulan var. Proflar 10. Haftaya kadar bekliyor