Merhabalar şu an kendi doğum hikayemi yazdığıma inanamıyorum. Benimki anlatılanlar kadar pozitif değil ama yine de yazmak istiyorum. 24 ağustos günü 38+3 olmuştum ve rutin kontrolüm vardı. Doktor ultrasonla baktıktan sonra daha rahat 10 günün var 40. Haftayı bulur dedi. Benim moralim bozuldu çünkü artık doğurmak istiyordum. Neyse sonra nstye girdim doktor bebeğin hareketleri çok az tekrar gir dedi. Tatlı falan yeyip tekrar girdim. Yine aynı hareket yok. Neyse doktorum perinatolojiye yönlendirdi. Ama ben artık çok yoruldum eve gidip uyuma hayalleri kuruyorum. 😂 neyse o sırada öğle arası oldu. Eşim de eve gidelim bişeyler yiyelim dedi. Kayınvalidem de bizdeydi zaten hemen bişeyler hazırladı biz gelene kadar güzelce bi kahvaltı yaptım. İyi ki de yapmışım her şeyden habersiz 😂 sonra hastaneye tekrar gittik doktor bebeğin hareketleri yok haftanı da doldurmuşsun bebek de 3 kilonun üzerinde hiç riske atmaya gerek yok yatışını yapalım doğumu başlatalım dedi ben şok 🥹 birden ağlamaya başladım ve aslında hiç de hazır olmadığımı farkettim. Doktorun yanından çıkınca hemen annemi aradım farklı şehirde yaşadıkları için hemen gelmelerini söyledim. Neyse o sırada yatışım yapıldı. Eşimin bi an bile yanımdan ayrılmasını istemiyordum. Ebeler sonra girmesine müsaade edeceklerini söylediler. 15.00 gibi yatışım yapıldı. Çatı muayenem yapıldı. Ama ben de hiç sancı falan olmadığı için asla normal doğum yapabileceğime inanmıyodum😂 arkadaşlarıma falan yazıyorum ben doğuruyorum diye ama asla inanmıyorum hala selfie falan çekiyorum şaka gibi her şey😂 sonra 18.00 gibi geldiler sana doğumu tetiklemek için bi fitil koyacağız dediler. Ben de suni sancı mı yani 🥹 dedim direkt 😂 ebe de hayır hayır değil hem suni sancıdan neden bu kadar korkuttular sizi kötü bir şey değil o falan dedi. Ama o fitil sanırım suni sancıydı😂 neyse bikaç saat sonra hafif hafif sancılarım başladı. Belim inanılmaz ağrımaya başladı. O sırada da eşimi yanıma aldılar beraber odanın içinde yürüdük. Sonra beni duş aldırdı sık sık sıcak su sancılarımı inanılmaz tetikliyodu. 12ye doğru ebeler geldi eşime sizi dışarı alalım gebemiz de biraz dinlensin dediler. Sonra ışıkları kapattılar ben uykuya geçtim direkt. Ama böyle 15 dkda bi falan sancıya uyanıyorum. Dedikleri gibi 5e kadar sayıp nefes alıp veriyorum çok iyi geliyor. Sonra gece saat 5 gibi karnımdan bi ses geldi korktum bi anda ve suyum birden boşalmaya başladı. Ebeleri çağırdım yatağı falan değiştirdiler sürecin çok iyi gittiğini falan söylüyorlar ama ben asla inanmıyorum hala doğurabileceğime😂😂 neyse sabah 8 oldu eşimi istiyorum deyip duruyorum en sonunda aldılar yine eşimi yine duş aldırdı bana çok iyi geldi sonra pilates topu getirdiler onun üstünde oturdum ağrılarıma çok iyi geldi 3 dkya bi sancı geliyodu artık ve sancı gider gitmez o 3 dkda ben uyuya kalıyodum. 😂 artık çok yorulmuştum ve bitsin istiyodum ebeler de beni teselli etmeye çalışıyolardı ilk gebeliğin olduğu için böyle uzun sürdü ikincisi böyle uzun sürmez falan diyolar 😂ne ikincisi beee dedim o sıra ben neden hamile kaldığımı bile sorguluyodum😂😂 sonra açıklığıma bakmak istediler bi baktılar ki 1.5 cm ben o zaman çok kötü oldum Allahım saatlerdir ne yaşıyorum ben dedim😂 neyse moralimi bozmamaya çalıştım sancıların şiddeti de iyice artmaya başladı. Ebeler etrafımda dört dönüyor bi sürüler bir de hepsi benimle ilgileniyor😂 onlar bu kadar tatlı olmasaydı ben asla doğuramazdım heralde 😂😂 saçlarımı falan okşuyolar teselli ediyolar hepsinden Allah razı olsun hala dua ediyorum onlara.
Sancılarım sık sık gelmeye devam ediyor sancı geldikçe eşim sırtıma masaj yapıyor. Elimi tutuyor ben acı çektikçe çok kötü oluyor hissedebiliyorum ama yanımdan ayrılmasını asla istemiyorum. 12 gibi tekrar açılmama bakmaya geldiler ve 5 santim olduğunu söylediler ben şok 😂😂 onlar da çok şaşırdı aferin sana harikasın falan dediler 🥲 bikaç dakika sonra benim inanılmaz ıkınma isteğim gelmeye başladı. Ikınma sakın bebeğin kafası ödemli olur diyolar ben çok zor dayanıyorum. Elimde değil falan diye bağırıyorum. O çok farklı bi histi gerçekten. Neyse aradan 1 saat geçti saat 13.00 açılman 9 santim dediler ve yatağın yarısını çıkarıp birden çatal gibi bişey açtılar. Ikınabilirsin artık dediler. Sancı geldiğinde tüm nefesinle ses çıkarmadan ıkın dediler ben kıpkırmızı olana kadar ıkınıyodum. Bikaç ıkınma sonrası bebeğin kafası görünüyor dediler ama asla inanmadım bu kadar çabuk beklemiyorum😂 saçları var falan diyolar 😂 bikaç kez daha güçlü bi ıkınmadan sonra bebeğim 13.20de doğdu şükür 🥹🥹 kordon bağını da babasına kestirdiler ❤️ bebek çıktıktan sonra insanın tüm ağrıları birden kesiliyor gerçekten. Bebeğim de ilk doğunca ağladı sonra birden susup etrafı izlemeye başladı o bakışlarını hiç unutmayacağım😭 şimdi de yanımda melek gibi uyuyor çok şükür💕 Allah herkese istediği gibi kolay bi doğum nasip etsin inşallah benimki o an zormuş gibiydi ama sonra dönüp baktığımda çok da zor değildi diyorum😅