Arasmom_ ben tüp bebeğe başladığımdan beri kullanıyorum şu an 19. Haftamızdayız. Hiç tedirgin olmayın, bebeğe de anneye de hiçbir zararı yok.
Kesinlikle fitil olarak alın, uzanırken atın fitili ve tamamen içeri girdiğinden emin olun.
Çünkü bir süre sonra fazlası zaten beyaz bir şekilde akacak. Bir de atmadan önce elinizi ve vajinal girişi biraz temiz suyla ıslatın, kuruyken atmak çok zor oluyor
Ben günde 3 kez alıyorum 200mg lık.
Doktorum devam edeceğiz dedi