Aybarssena Merhaba kızlar, kaçıncı haftdasınız ve doktorunuz hangi vitaminleri kullandırıyor? Ben 14.haftadayım d vitamini, multivitamin, demir ve magnezyum içiyorum. Bütün vitamin değerlerimde normal olmasına rağmen. Biraz fazla değil mi
gamzecgr Aybarssena 11. Haftada folik bıraktık multivitaminli omega3 e geçtik doğuma kadar ona devam 18.haftada demir ilacına başladık 20.haftada magnezyuma basladik D vitamini başlatmadi doktorum yaz mevsiminde çok gerekli değil diye ekim de baslicaz
naneliseker_ Aybarssena ben çok araştırdım. Gebelikte değerler normal olsada bebek icerde depoları boşaltacak ve vücudun ihtiyacı olck hep ondan veriliyor ve önemli.
aslihankya Bana 6. haftamda neofol verdi,10. haftaya kadar onu kullandım. 10.hafta kontrole gittiğimde neofolu artık yeter dedi ve elenatal’e geçtik. Bebek ve annenin kilo alması için gerekli tüm vitaminler varmış içerisinde.
Aybarssena gamzecgr her yeni ilaca başladğınızfa diğerini bıraktırmadı değil mi hepsini bir içiyorsunuz
gamzecgr Aybarssena yok devam ama hepsinin de farklı şimdi OMEGA bebek gelişimi için demir bebek bizden besleniyor ani kansızlık olması çok müsait o olmasin diye magnezyum da kramplar ve kasılmalar için