glcgzm 32 den sonra çalışan var mı ? Şu an 29 haftalığım ama şimdiden yoruluyorum. Doğum sonrası aktarılsın diye dayanabildiğim yere kadar dayancam ama gözümde büyüyor. 🥺
Bebegim_38 glcgzm ben de 28+6 yım, sezeryan olacağı için biraz erken doğacak. Hep tatillere denk geliyor maalesef o yüzden 32 de izne ayrılacağım. 1-2 hafta için 5 hafta çalışmak istemiyorum. Zaten de çalışabilecek gibi değilim çok zorlanıyorum.
Elt60 glcgzm Ben 21 Eylül de 32 haftalık olacağım nasipse. Devam etmek istemiyorum. İzne ayrılacağım. Bel ağrılarım arttı. Merdiven inip çıkmakta zorlanıyorum.
glcgzm Bebegim_38 benim de hep tatillere denk geliyor. Bir hafta bir haftadır diye çalışmayı düşünüyorum ama lisedeyim ergenler çok zorluyor maalesef
Bebegim_38 Elt60 aynen hocam gerçekten ve okulum 4 katlı her katta dersim var evde dinlenmek istiyorum artık.
Elt60 Bebegim_38 Aynen. 3 hafta zaten tatillere denk geliyor. Durum da böyle olunca 32 de izne ayrılmak daha mantıklı geldi bana hocam. Sağ salim kavusalim inşallah yavrularımıza 🌸