koalamiyim içimi biraz olsun rahatlattınız aslında çocukluktan beri kilo problemi olan biriyim üniversitede 90 kilodan 60 kiloya inmiştim, çocukluğum bile hep kilolu geçti ama eşimle sevgililik döneminde Ergenliğin de verdiği etki ile kilo vermeye başladım ilk çocuğum düşük oldu onun üzüntüsü ile tekrardan kilo almaya başladım sonra hamile olduğumu öğrendim ve doğum yaptığım zaman biraz kilom kalmıştı şimdi ikinciye hamileyim kuruntu yapmak istemiyorum ama düşük geçmişi olan biri olduğum için de acaba kilom var diye mi ikinciyi hissetmiyorum diye de düşünüyorum