Kızlar dün doktora gittim kalp atışı dinlemeye bebeğin gelişmediğini söyledi yani kese iyi yolk da var ama bebek 5+5 görünüyo dedi kalp atışını duyamadık haftaya tekrar gel bi hafta daha bekleyelim yine duyamazsak kürtaj olur dedi her ihtimale karşı aç gel dedi ne yapmalıyım sizce sizde yaşadınız mı böyle bi durum yardım edin lütfen