6 haftalıkken kasıklarımda şiddetli ağrı oldu ve hemen doktoruma gittim tahlil istedi. İdrar tahlilinde yoğun iltihap çıktı ve eğer antibiyotik kullanmazsam iltihapın bebeğimi düşük yapıcağını söyledi ve bu ağrılarım düşüğe zorlama ağrısıymış. Bende çok korktum antibiyotikten ama kullanmam lazımdı. Augmentin verdi o da sanırım üretilmiyor artık diye klamoks olarak değiştirdi. Ve şükür hiçbişey kalmadı 12. haftamdayım 🩷