8.5 aylık hamileyim surda dogumuma kalmıs 2 hafta zorunlu sezeryanm bu 3. Dr ama aşırı pimpirkli takntılı bi Dr ve bu bnm içn iyi bişey değil zaten bende panik atak var Dr böyle pinpirik takıntlı olması paniği mi daha çok arttryo hiç güvenmiyorum Dr herşeyin hep kötüsünü düşünüp söylüyor canmı skıyo napıcam çk strese girdim hm doğm yaklastı hem Dr memnun değilim varmı Dr böyle pinpirik olan