Pemberuya Kızlar bebeğim 2 aylık böbrekte genişleme için antibiyotik kullandık pişik yaptı maalesef altını sık sık değişiyorum yıkıyorum bide sarı kantaron yağı kullanıyorum başka iyi gelen bi Öner’iniz var mı
1ErkekkAnnesii Pemberuya oğluma bepanthol çok iyi geliyordu hemen geçiriyordu birde zeytinyağı sürün pamukla
symag Pemberuya Bepanthol kullanıyoruz . Arada da kendi yaptığımız kantaron yağı sürüyorum. Onunla masaj yapınca özellikle gazını hemen çıkarıp rahatlıyor.
melikemre20 Hamazinc kullanın doktor da yazabiliyor içinde çinko olduğu için çabuk iyilestiriyor geçmiş olsun