Glsmtt Merhaba kizlar ben dorduncu aydayim ve henuz catlak icin hic bir sey kullanmiyorum onerileriniz varmidir
miniskesi Glsmtt 6 bucuk aylığım lierac kullandım 4’ten beri. ama bir ürün daha ilave edeceğim artık sanırım lieracla beraber
BirVeraAnnesi35 Glsmtt Hindistan cevizi yağı, tatlı badem yağı, kakao yağı karışımı kullanıyorum ikinci hamileliğim çatlağım olmadı şükür ama su çok içiyorum onunda çok etkisi oluyor
annelikmucize11 miniskesi Neden tek başına etkili olmadı mı? Bende kullanmaya başlayacağım fakat etkili mi merak ediyorum
miniskesi annelikmucize11 benim çatlağım olmadı henüz baya da memnunum ama günde 1 kere kullanıyorum sanki günde 2’ye çıkarsam daha iyi gibi. lierac da diğer ürünlere göre pahalı olduğu için bir tık yanına bir şey daha alıp sabah akşama dönerim son 2 ay diye düşündüm :)
damla097 Lierac kullandım ama çok sık değil duştan duşa 32.haftamdayım çatlağım hiç oluşmadı genetik diyorlar ama annemin karnı harita gibi kremden mi yoksa benimle alakalı mı anlayamadım 😅😁
perosy Glsmtt kesinlikle weleda markasını öneririm hem doğal hem de 17.haftamdayım ilk ayımdan beri kullanıyorum hiç sorun yaşamadım daha öncede arkadaşlarım kullandı yine bir çatlak sorunu yaşamadılar