Hayatatli309 oryantasyon döneminde yanında beklemediniz mi ☺️ kademeli olarak ayrılmayı deneyin. Öğretmeninden rica edin. Mesela ilk başta sınıfta öğretmen izin verirse bekleyin. Sonrasında arkadaşlarını bahane ederek kapısında durun. Sizi görmeye gelecektir durmadan. 1 saat geçtikten sonra geldiğinde aşağıdan bir şeyler alıp geleceğinizi söyleyin. 5 dk inip geri gelin zaten. Sonrasında mesela kapıdan yemekhaneden falan su aldım çok susamışım falan diyin. Yavaş yavaş süresini ve bahaneyi arttırın. Bir süre sonra burda biraz sıkıldım, telefon görüşmem var vs diye kapıda bekleyeceğinizi söyleyin. Camdan bakınca görebilirsin beni diyin. Bir iki gün sonrasında ona sorarak seni çıkışta alsam burda biraz yoruluyorum diyin. Kabul etmezse zorlamayın. Bir kaç gün sonra tekrar denersiniz. Güvenli ayrılma yaparsanız hemen alışıyorlar zaten.