Senemyldrm şuanda 92 kg biri olarak ve 3. Süne gebe olarak sesleniyorum asla hamıle kıyafetı almadım sadece 2 tane pantolonum var siyah ve jean şeklinde hep salaş oversize yada beli lastikli yada bağlamalı kıyafetler tercih ettim doğumdan sonrada kullandım tüm aldıklarımı hatta bir tane pantolonumu 2. Çocuğumda gıydıgımı resmen cıkartmıyorum uzerımden o zaman 75 dım aynı aylarda şuan 92 yinede oluyor ve çok rahat hamile kıyafetleri gereksiz pahalı ve sonrasında elinizde kalıyor tabi yinede siz bilirsiniz ❤️