ikizlerimveben42 Merhabalar benim bir sorum var 12-13-14 haftalarda erkek ya da kız deyip sonraki haftalarda tam tersi sonuç çıkan oldu mu anneler
Youngmotherr ikizlerimveben42 19a kadar kız dendi 19+3 de paşam olacağını öğrenmiştim şimdi 1 aylık oldu
ikizlerimveben42 kahvesever__ benimkileri de önce bir kız bir erkğe sonra ikisini de erkeğe benzettiler inşallah biri kızdır 🥰
Havva-Saribas Bana herkes kız olur dediler bende pek ümitlenmeyin erkek olucak dedim cinsiyetini tam olarak hiç göstermedi o yuzden kız olur dediler 24 haftalıkken detaylıda öğrendim vede benim dediğim çıktı
Toprakksx1 Sırf bu yanılma payı yüzünden 20. Haftayı bekliyorum ayrıntılı ultrason da kesin görürüz diye birtane bile bir şey almadım 🤦🏻♀️