Herşey vaktini bekliyor 🫶🏻. Gerçekten ben çok zor zamanlardan geçtim psikolojik olarak tamamen çöktüm bebek için değil başka sebepten ötürü hep bebeğim olsun toparlanırım dedim ama olmadı 2. Tüp bebekle şimdi üçüzlere hamileyim hayat mucizelerle dolu. Şimdi de diyorum ki iyiki şimdi olmuş önceden olsaydı belki de o psikolojik dönemde kaldıramazdım. Bebeğimle ilgilenemezdim. Herşeyden önemlisi umutlu olmak. 💕