simgennur0 1prensesannesi__ maalesef negatif ya cıldırcam ya adet de olmuyorum bebekte yok olabilir mi acaba ya
myangelson simgennur0 testler zaten negatif çıkıyordu silik çizgi bile yoktu ki negatif sonuç çıkma olasılığı yüksekti
1prensesannesi__ simgennur0 qdet gecikmesi de varsa kanda negatifse bebek yoktur canım biraz sakinles 1 2 gune adet olursun ben son gune geldim bile
myangelson MerveNural bende söylemiştim 🤷🏻♀️ ama çoğunlukla post açıp cevap vermemeyi tercih ediyordu hanımefendi
MerveNural myangelson ben anlamıyorum bu hayırli olsun diyenler yüzünden insan umut etmek istiyorr bu resmen istismar yaw
myangelson MerveNural çok belirgin bir çizgi olmadığı sürece ben pozitif demiyorum hafif gözüken bir cizgiyse teste göre çizgi var kan ile kesinlestirin bı derim. Ama bazen bariz negatif olana da hayali çizgi görülüyor anlamıyorum 🙄