-Gokce035- SimgeAydn benimde 20 ekim gösteriyor 35+0 şuan , tabi miniğim ne zaman gelmek ister bilmiyorum 25 inde çatı muayenesi yapcam dedi doktor normal mi sezeryan mı birde geçen hafta başını yukarı dönmüştü bakalım aşşağı dönecek mi ona da bakcaz
Mlsfcr SimgeAydn benimde 21 Ekim görünüyor ama bebeğim makat geliş olduğu için sezeryan olabilir o yüzden tam olarak belli değil günümüz 34+6 dayız
alakayamaydanoz SimgeAydn kaç Haftalık hamilesiniz benim ikinci gebelik 34+2 yim merak ettim beni kaçta alır acaba ? Bu hafta soracağım
bastet SimgeAydn benim de 22 ekim gözüküyor 34+5 bugün. Ama bence biraz erken gelecek birkaç gündür sancım var ve vajinaya çok baskı oluyo her an çıkıcakmış gibi😂😂 15 gün daha sabrederse iyi🙏🏼