Rabia2023 bence herkes hakkını aramalı dün gittiğimde konuşuyorlardı ki ben şikayet vara yazdım özel bir hastane sonuçta devlet degilki ama bence herkes rahatsız olduğunu dile getirse sorun kalkacak ben ordaki bayanın tavırlardan da çok rahatsızım son ses müzik son ses teleofn konuşması umarım oda duzelir