ikizlerimveben42 Merhabalar haftaya öğreniyoruz cinsiyetleri. İkizlerime son kez tahmin yapar mısınız 🥰 https://mutluresim.com/image/n2qagF
ikizlerimveben42 ilkgozagrim__ kendi doktorum 12+3te %99 oranla bir kız bir erkek dedi 13+2de ense kalınlığı için perinatolojiye gittim doktor ikisini de erkeğe benzetti kendi doktoruma güvenmek istiyorum 🥲
Birikii ikizlerimveben42 inşallah sizin gönlünüzde ne varsa o olur ama ben iki erkek diyorum bana da söyleyin öğrenince merak ettim :) benimde var ikizlerim