777kunfeyekuner ben de 33. Haftadaym ama ekimin ilk haftası halilarimi yıkamaya vermeyi düşünüyorum ve temizliğinde ozaman yapmayı düşünüyorum çünkü illaki yine kirlenecek ev temiz dursun diye ekstra enerji harcicam hergun o yüzden az daha erteledim ben .rahat geçiyor hamileliğim birde riskli bı durumun varsa erken yapmakta mantıklı