Gulsahkizilkan Kızlar 29.haftadayım ve sanırım kabız oldum. Ne yapabilirimm. Ağrım falan yok sadece vcye çıkamıyorumm :(
T-g-b-a1234 Gulsahkizilkan ben ilk başlarda çok yaşadım kabızlık şuan 31.haftamdayım tekrar aynı sıkıntıyı yaşıyorum çok zor bişi🥴 doktorum bebeklerde kullanılan bi fitil verdi hem ilaç değil içip bebeğe bişi olur mu düşüncesi yaşamıyorum hem de rahatlatıyor. İstersen bi dene gliserin kansuk adı eczanede bebekler için kullanılıyormuş dersen verirler kahverengi kutusu ortası sarı
Agg0207 Gulsahkizilkan aç karınla kuru kayısı yemelisin gün içinde çorba bol su muz pilav makarna gibi kabız yapacak şeyler tüketme.ac karınla hatta zeytinyağı ve limon karıştırıp iciyordm ben çok iyi geliyor
KubraK17 Ben de hamileliğimin başından beri yaşıyorum şu an 33. Haftamdayım. Doktorum duphalac diye bir ilaç verdi hamilelikte güvenle kullanabilirmiş. Çok kötü olunca 1 ölçek alıyorum rahatlatıyor. Sürekli kullanıma da gerek yok.