Derya5546 Yumurtlamanın üstünden 10 gün geçti sizce çıkar mı kanda?? Yumurtlamadan 3 gün sonra vermiştim negatif çıkmıştı doktor Eylül’ün 20 de gel demişti merakdan ölüyorum adetimde 8 gün geçti
Selma2412- Yumurtlamadan 14 gun sonra beta degeri yukseliyormus kesinlik ifade etmez bence adetiniz gecikmiş evet ama yumurtlamanız adete yakın gunde olmuş birazcık daha sabredin insaAllah guzel haberler alırsınız 🌸
Derya5546 Selma2412- o zaman biraz daha durayım sabredeyim ilk defa bu ay böyle birşey yasadim 3 yıldır ilk defa adetim bu kadar gecikti
Selma2412- Derya5546 2-3 güne tekrarlayın testi ya da kan tahlili verin net olarak kanda belli oluyor