Kubare134 canım ben Ocak ayinda aşılama oldum. Aslında aşılama düşüncemiz yoktu tutma ihtimali düşük diye bir kaç ay yumurta takibi yapıp direkt tüp bebeğe geçmek istiyorduk eşimle. Eşimde bir sıkıntı yok bende pcos var. Neyse biz ilk ay yumurta tedavisi olduk femara ve ovitrelle ile 3 yumurtam oldu ama olmadı. İkinci ay yine kullandım femara ama yumurtam gelişmedi sonra doktorum iğne yapalım dedi gnolf 75 ml 7 gün boyunca iğne yaptım sadece 1 yumurtam gelişti bu süreçte 2 güne bi kontrole gittim pcos olduğum için çok hızlı ve çok sayıda yumurta büyüme riskim vardı ve doktorum bunu istemiyordu sağlıklı bir gebelik için tekil gebelik taraftarıydı doktorum neyse iğneler sonucunda 1 adet 18 mm yumurtam oldu biz yine çatlatma iğnesi yapıp normal yolla denemek istiyorduk eşimle ama doktorum aşılama yapmak istediğini benim tüp bebeklik bir hasta olmadığımı söyledi doktorumuza güvendik ve ani bir kararla aşılamaya karar verdik çatlatma iğnemi oldum 36. Saatte hastaneye gittik eşim sperm örneği verdi biz cipli aşılama olduk yani DNA hasarı olan yavaş ve ölü spermleri ayıkladılar en hızlı ve en sağlıklı olanları seçtiler. 34 milyon sperm enjekte edildi. Aşılamanın 11. Günü pozitifi gördüm elhamdulillah. Su an 34+6 yiz kızımı bekliyoruz 😍 hayırla sağlıkla Rabbim size ve isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻