MehmedinZeynebi -Prensesannesii- 65 görünüyor ama sezeryanliyim daha erken alırlar Çok hızlı geçiyor 🥺
-Prensesannesii- defnezumram Oyyy maşallah Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende heycanla o günleri bekliyorum 🥹🙏💕
defnezumram -Prensesannesii- bende senin gibi post açmıştım zamanında zaman öyle hızlı geçiyor ki ne ara geldik bu günlere bilmiyorum valla rabbim sana da göstersin bu günlere gelmeye 🥰🥰
Minik1Civciv -Prensesannesii- amin inşallah çok sağolun 🙏🏼🌸💐 hepimiz yavrularımıza sağlıkla kavuşalım inşallah 🤲🏼
Okamas61 -Prensesannesii- son 35 allhin ixniyle insl hayrkisiyla sag saglim evlatlarimizi kucagimiza almayi nasip etsin rabbim tun annelerin kucagini bos birakmasin bende unutmasim🤲🙏
-Prensesannesii- Okamas61 Amin inşallah kuzum 🙏 seninde çok az kalmış hayırşısıyla sağ salim kavuş bebişine 💖
-Prensesannesii- Minik1Civciv Nerice Ay heycan var mııı pozitif doğum hikayeni yaz buraya doğurunca inşallah 🙏😍😍