goney Kızlar merhaba, 19+4 teyim. Göğüs dolgunluğum, karındaki kasların ağrılarında falan azalma var. Biraz endişelendim. Sizce normal mi?
_brcu88_ goney çoğu kişi de bu belirtilerin hiç biri olmuyor bile 🤷♀️benim mesela hiç bir belirtim yoktu yani …normal niye anormal bir durum olsun ki