Merhabalar arkadaşlar🌸
Bugün sabahtan beri ufak ufak gelen uzun sürmeyen baş ağrılarım var.Acaba tansiyon mu diye düşündüm. Ama sabahtan da vardı o zaman daha bir şey yiyip içmemiştim. Yediklerimden kaynaklı mı desem o da değildir çünkü sabah bir şey yiyip içmemiştim. Az önce lavaboya uyandım yine hafif bir ağrı girdi başıma. Acaba dedim gerçekten tansiyonum mu çıktı? Biraz uzandım limonlu su yaptım kendime, şimdi dinlenip uyumaya çalışıyorum. Sizce nedir😔 bir şey olmaz demi