Yasem ben imom multivitaminli balık yağını kullanıyorum siz de onu mu kullanıyorsunuz .Hem decavit hem imom aşırı vitamin tüketimi olur diye decaviti bıraktım ben ama bir yandan da düşünüyorum içsem daha da mı yararlı olur . Doktorunuz size bir zararı olmayacağını söyledi mi . Bir yerde okumuştum aşırı vitamin alımı kansere sebeb oluyormuş. Mesela gereksiz Demir ,folik asit bebekte ilerde hücre çoğalımı yapıp kanseri tetikliyor . Annede de meme kanserine sebeb oluyormuş .A vitamini fazlalığı bebekte ve annede ciddi zehirlenmelere yol açıyormuş . Allah korusun bizleri evlatlarımızı . İşte bu yüzden ikileme düştüm . Randevuma daha var doktora gidince soracağım inşallah .