Valla 37 haftalık hamileyim,hamileliğimin başından beri çekiyorum ben de bu sıkıntıyı. Üstelik fitil falanda kullandım kaç kere ama geçmiyor maalesef. Çok şükür bu zamana kadar herhangi olumsuz bir şey söylemedi doktorum. Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah. Allah şifa versin 🙏