Cicekkk35 bende ilk aylarda çektirdim 20lik diş duramıyordum kadın doğum izniyle yani apse yok ağrı kesici fayda etmiyor vee doğru bilinen yanlışlar arasında diyor bazı doktorlar hamilelik döneminde her türlü işlem yapılabiliyormş dişe. Kadın doğum doktorum düşsen bacağın kolun kırılsa ameliyat etmicez mi doğumu mu beklicez dedi lokal anestezi sadece orayı uyuşturuyor benn çektirdim Allah’ın izniyle birşey olmaz yapcak birşey olmayınca