Merhaba bayanlar pazartesi adetim 1 hafta gecikince test yaptım çift çizgi çıktı. Sonra doktora gittim beta değerim 175 çıktı. 2 gün sonra tekrar kandan test yaptırdım 231 çıktı. 2 katına çıkması bekleniyordu ikinci gebeliğim olacak ama kafam karıştı kimyasal mı sizce? Meraktan uyuyamıyorum valla. Bugün tekrar doktora gideceğim.