Geçen ay doktora gittim ben de 2 yıl evliyim . W boş gebelik geçirdim . Femara ilacı verdi adetin 5 günü başla ve 5 gün kıllan dedi . Sabah akşam olmak üzere iki defa . Sonra 3 gün geçtikten sonra yanıma gel yumurtaların ne kadar büyümüş bakalım eğer iyi büyüdüyse çatlama iğnesi yapıcaz dedi . 2 gün sonra gidicem bakalım inşallah olacak . İlk defa deniyorum bu çatlamayı femara ilacını hayırlısı hakkımızda Allah çocuk isteyen herkese sağlıkla hayırlı evlatlar nasip etsin . Duadan başka çaremiz yok nasip 😇🙏