37 haftadan sonra yapılıyor genellikle doktoruna bağlı biraz da sana. Kendini kasma iki derin nefes alana kadar bitiyor zaten ben hiç acı vs hissetmedim. Sonrasında bir lekelenme vs de olmadı doktor uyarı verirse oluyor bence. Bende normal doğuma uygun olup olmadığını kontrol etmek için baktı