Nisaiste Hanımlar adetimin 4. Günündeyim ilk 3 günü açık kırmızı renkle başladı normal kanamaydı bugün sadece leke geldi siyahımsı internetten baktım düşük östrojen diyo ama emin olamadım neden olur bilen var mı ya da fikri olan
Nisaiste Sssaaa3 hayır yok ama şu var normalde 1. Gün kasık ağrım olurdu bugünde var ilk gün ve 4. Gün kasık ağrım oldu bide ortası böyle iğne batar gibi ağrıyo