Kızlar selâm bugün 8 haftaya kadar belki bir umut olur diye beklediğim gebeliğim sonlandı ve bu üçüncü boş gebelik iki kere tüp bebek bır kere kendiliğinden oldu gebelik onun için araştırma gerekiyormuş ve bunu da genetik testle belli olucak devlet Hastanesi’nde yapılıyormu hangi bölüme gittiniz eşinizle mi test verdiniz yoksa tek mi yardımcı olursanız çok sevinirim