Essss1987 Hamilelikte tsh oranın 2 nin altında olması lazımmış.Benim 3.1 çıktı.Doktor ilaca başlattı.Aynı sorunu yaşayan varmı.Doğumdan sonra da ilaca devam mı ediliyor daha önceden böyle bir sorunum yoktu
subatmasali Essss1987 benim değerim 9 du levutron kullandım düzeldi şuan zaten tiroid ilacı bir anda kesilen bir ilaç değil. Doktorum doğumdan sonra kesmeye çalışıcaz dedi. İlk başlarda teşhis edildi şuan 36 haftayım hala devam ediyorum
Syda78 Essss1987 bende de çıktı 4 haftadır kullanıyorum levetron 25 likle başladık şu an 24. Haftadayım hamilelikte çok sık olan bişey doğumdan sonra geçiyor genelde☺️
muruvvet123 Benim gebelikten önce de yüksekti her zaman kullandığım dozu kullanmama rağmen olması gerekenden yüksek ilacın dozunu arttırdık aksine ilaçla düzene sokulmazsa zararlıymış
Essss1987 Bebisannneessi ben doktora sormayı unuttum siz sordunuz mu gebelikten sonra kendisi düzelir mi diye
Essss1987 muruvvet123 Ben biraz netten baktım da bu hamilelerde tsh değerine bakmak yeni çıkmış galiba.önceden böyle bişe yokmuş.Bütün hastalıklar bizim jenerasyona mı denk geldi anlamadım.
Essss1987 muruvvet123 doğurmak hergün dahada zorlaşıyor. erkenden bitirmek lazım doğurma işlerini.Bi beş sene sonrasını düşünemiyorum 😂😂😂😂😂