Kızlar merhaba bugün perinatoloji randevum vardı doktor çok güzel ilgilenmedi o ayrı canımı sıktı birde üstüne minimal perikardiyal efüzyon 1.90 dedi sıkıntı dedi yüksek dedi 4 hafta sonra yine gel dedi bende araştırdım değere normal diyor böyle bir sonuç aldınız mı değerim yüksek mi normal mi lütfen beni rahatlatacak şeyler söyleyin 🤲🤲