Kızlar cep telefonunun zararlarını hepimiz biliyoruz zaten. Ama gün içinde sıkıntıdan olsun, alışveriş yapmak için olsun uzun süreler telefon kullanıyorum ve birçok gebenin de bunu yaptığını görüyorum. Ama bi yandan da hep tedirginim radyasyonun bebeğe bi zararı olur mu diye? Siz ne durumdasınız