Busraaagoktug kordon dolanması bebeği oksijensiz bırakacak birşey değil.
38+4 üm bebeğimin 2 kat kordonu var ve bu bi sorun değil, kanala girdi ilerliyor çok şükür.
Önemli olan kordon kısalığı gibi bir durum olmaması.
İçiniz rahat olsun, doktorunuza güvenin. Kordon dolanması bebeğe sıkıntı yaratacak olsa doktorunuz zaten sizi uyarırdı.