Evrem990 canim 30+4 teyim hamileligimin basindan beri tirod degerlerime baktiriyorum daha bugun gittim 2.34 tü ve doktor normal olduğunu söyledi seninkide gayet iyi. İkinci trimesterden sonra 3 ün altında tutmaya calisiyoruz ilaç dozuna devam edelim dedi. Bu arada tiroide herhangi dahiliye doktoruda bakıyor bende yeni öğrendim. Kadın doğum doktorum endokrin doktoruna yönlendirmişti ilk gittiğimde endokrin doktoruna gittim ama her şehirde her hastanede endokrin doktoru bulmak zor. Bu sebeple bulunduğun şehirde herhangi bir dahiliyeciyede gidebilirsin hem tiroide bakıyor hem boğazlardan ultrason bakıyorlar hemde kan verdiğinde diğer değerlerinede yorum yapıyor ben endokrinden ziyade dahiliyeden daha memnun kaldım.