Serapgun 1 ay önce sezaryen ile doğum yaptım.Ameliyattan 10 gün sonra tamamen toparlanmış ağrım sızım olmamıştı. Ama iki gündür yara yerinde ağrı ve hassasiyet hissediyorum bu normal bir süreç mi acaba 40 günlük olunca kontrolüme gideceğim tekrar.