MomBse Normel kilo ile hamime kilosu zaten çok farklı tatlım .Ben 4 sene öncesi 30 kg verdim diyet fitness ile mesela .1 senede vermiştim o kiloyu .Ama hamilelik kilosu vücutta ödem var ,bebek var varda var şişiyorsun yani her türlü .O yüzden sorun yapma abartılacak birşey yok bence 🎈.