kubrayilmaz35 Yarın öğlen 14:00 de planlı sezaryenim var artık bebişsiz son gecem heyecan,merak,biraz da korku ile bu geceyi atlatıp sonunda kavuşucaz Allahın izniyle artık buradaki serüvenimiz bitecek 🥹🥹
34Meltem12 kubrayilmaz35 Oh ne güzel siz sağlıkla doğumdan çıkın bebeğiniz de sağlıkla hayırla kucağınıza gelsin inşallah 🥰🌹Karma karışık duygular ama hepsi birbirinden güzel 🌹
SenaBilgin kubrayilmaz35 Rabbim yardımcınız olsun bende 10 gün sonra gireceğim banada dua eder misiniz 🥹🤲🏼
Tugbazdmr kubrayilmaz35 bu gece bol bol uyu benden tavsiye 😂 şaka bir yana sağ salim kavuşun inşallah 🙏🏽
34Meltem12 kubrayilmaz35 Az kaldı yarın bu saatlerde bebeğin yanında olacak Allahım sağlıkla hayırla huzurla kucağına almayı nasip etsin tekrardan 🩵 zor süreçler bizi bekliyor annelik zor ama eminim çooook güzeldir 🩵